Untuk paparan terbaik, Sila tukarkan resolusi paparan pada komputer anda kepada 1152 x 864 pixels atau yang lebih tinggi
Untuk paparan gambar lebih besar, sila klik pada gambar

Gotong Royong Perdana di Sekitar Muar

Pada 21hb November 2009, Program Rakan Alam Sekitar (RAS) Parlimen Muar, telah mengadakan aktiviti Program Gotong-Royong Perdana bertempat di Taman Khalidi Baru, Muar. Program yang telah dirasmikan oleh Timbalan Menteri Belia dan Sukan Y.B Dato Razali bin Ibrahim selaku Ahli Parlimen Muar. Antara aktiviti lain yang dilaksanakan seperti penanaman pokok, pertandingan mewarna untuk murid TABIKA dan aktiviti kitar semula bahan buangan terpakai. ILP Ledang telah menghantar seramai 45 orang pelajar untuk membantu dalam aktiviti gotong-royong tersebut.

4 comments:

Hai Rozzaman Jalal said...

Salam saudara webmaster ILP Ledang.
Saya Hai Rozzaman Jalal, stringer Berita Harian Daerah Ledang.
Sekiranya pihak tuan mempunyai berita kegiatan pelajar/staff/ILP yang ingin dimasukkan ke akhbar Berita Harian Edisi Johor khususnya ruangan Sekitar Kampus yang disiarkan setiap hari Selasa boleh hubungi saya (sms/call: 019-3749784) atau emelkan maklumat mengenai kegiatan tersebut serta gambar2 (4-5 shot)berkaitan ke emel saya eiwan68@yahoo.com cc: infoledang@gmail.com . Sekian untuk makluman pihak tuan.

Hai Rozzaman Jalal @ wakjaman

p/s: saya tinggal kat Kg Parit Kassan, Bkt Gambir.

@di said...

Wsalam saudara Wakjaman
satu idea yang baik untuk mempromosikan ILP Ledang. kegiatan ILP ledang sentiasa di update dlm blog ini. saya akan berhubung dengan Wakjaman jika ada aktiviti baru berkenaan ILP Ledang melalui email ataupun by hand.. Lagipun Bkt Gambir dengan ILP Ledang dekat aje. Terima Kasih

p/s: saya tinggal dlm quarters ILP

wakjaman said...

Gotong-royong perdana tu bila buat..klau baru lg dlm bln lps (nov) bleh hantar tu..nnti saya buatkan berita..

@di said...

yup, bulan lepas punye program.. ok minggu ni saya akan emailkan maklumat dan beberapa gambar untuk publish dlm berita harian.
terima kasih wak jaman